Kunstzinnige Therapie op de markt?

Marketing voor de kunstzinnig therapeut.

PR is een apart vakgebied en ik ga niet zeggen dat ik een expert ben, maar ervaren ben ik wel. Inmiddels ben ik 10 jaar actief als zelfstandig ondernemer én kunstzinnig therapeut, want daartussen zit echt een verschil. Zo heb ik het niet altijd gezien, maar van mijn fouten kun jij nu leren!

Zeker PR voor kunstzinnig therapeuten is anders dan PR voor bijvoorbeeld een (web)winkel of commercieel bedrijf. Therapie is niet iets voor een aanbieding of uitverkoop, maar hoe verkoop je kunstzinnige therapie dan? Geef je korting? Sta je op de markt? Lobby bij huisartsen? Flyeren? Mooie website met snufjes? Hoeveel tijd spendeer je aan marketing? Wat is jouw balans?

Allerlei vragen die we ons kunnen stellen en waarover we het zullen hebben.

In deze intensieve workshop vol inspiratie zullen we ervaringen, tips en adviezen uitwisselen over oa.:

  • Persberichten schrijven
  • The (elevator) pitch
  • Kunstzinnige therapie op de markt
  • Internet; website, social media, nieuwsbrief

We gaan ook vooral heel praktisch aan de slag. We bekijken samen persberichten en zullen schilderen en boetseren om bepaalde zaken meer eigen te maken en te doorwerken en vooral te bepalen welke weg nodig is voor jou!

Je krijgt een mapje mee met overzichten, tips en adviezen die we over de dag bespreken.
Wat voor mij werkt of niet werkt is geen garantie voor slagen of niet slagen bij jou, maar als je naar huis gaat kun je wel helder een keuze maken over welke weg je in wilt slaan en weet je wat je te doen staat om jouw marketing werkend en bevredigend te maken.

Wanneer:
Voorjaar 2019 (geef je alvast op!)
Maximaal aantal deelnemers per workshop: 5 deelnemers

Tijd:
Vanaf 9.30 kunt u binnenlopen
10.00 – 15.00 Workshop met tussendoor ruimte voor de lunch.
Kosten: € 55,- (inclusief koffie, thee en salade bij de lunch)
Accreditatie NVKToag:vrije ruimte voor 4 pt. (geaccrediteerd!)